Skoči do osrednje vsebine

Angel uničenja

črna komedija

KINO - noč čarovnic

 

ČETRTEK, 31. 10., ob 19.00

 

Sijajna satira mojstra filmskega nadrealizma, ki po več kot pol stoletja še vedno deluje sveže, je strašljiva, temačna, ciničnega, jedkega humorja polna alegorija moralne izprijenosti aristokracije, ki, oropana svojih ritualov, zdrsne v moralni razkroj.

Mehika / 1962 / 95 min

režija: Luis Buñuel

vloge: Silvia Pinal, Enrique Rambal, Lucy Gallardo, César Del Campo, Augusto Benedico, Claudio Brook,...

 

Bogat mehiški buržuj za svoje prijatelje priredi banket v razkošni vili. Ko družabni večer mine, gostje ugotovijo, da jim neznana sila ne dopušča, da bi dvorec zapustili, čeprav jim tega fizično nič ne preprečuje. Sprva se zadeve lotijo zadržano in z razmislekom, sčasoma pa se začne uglajena maska njihove civiliziranosti krhati. Na plano udarijo iracionalnost, praznoverje, prezir, hudobija in druga nizkotna čustva, imenitni gostje pa se kaj hitro prelevijo v divjake.

Sijajna satira mojstra filmskega nadrealizma, ki po več kot pol stoletja še vedno deluje sveže, je strašljiva, temačna, ciničnega, jedkega humorja polna alegorija moralne izprijenosti aristokracije, ki, oropana svojih ritualov, zdrsne v moralni razkroj.

 

O AVTORJU

Oče filmskega nadrealizma Luis Buñuel se je rodil leta 1900 v vasi Calanda v Španiji. Na madridski univerzi je študiral filozofijo, kasneje pa se je preselil v Pariz, kjer se je priključil nadrealističnemu gibanju in se začel vse bolj navduševati nad filmom. Vpisal se je na zasebno filmsko šolo, praktične izkušnje pa je pridobival kot asistent režije. Leta 1929 je s Salvadorjem Dalíjem posnel svoj prvi kratki film Andaluzijski pes (Un Chien Andalou). Njegovi kontroverzni celovečerni prvenec Zlata doba (L'Age d'Or, 1930) je bil zaradi kritike buržoazije in katoliške cerkve v mnogih državah prepovedan. Delal je v Španiji, Franciji in Mehiki in s filmi, kot so Pozabljeni (Los Olvidados, 1950), Viridiana (1961), Lepotica dneva (Belle de Jour, 1967), Diskretni šarm buržoazije (Le charme discret de la bourgeoisie, 1972) in Ta mračni predmet poželenja (Cet obscur objet du désir, 1977), vplival na vrsto drugih režiserjev. Umrl je leta 1983.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih